Jak jsou na tom lahodné kešu?

Ke změně jídelníčku nás vede spousta faktorů, především obezita, nedostatek vitamínů a minerálních látek či nemoc. Je nesmírně důležité, aby naše strava byla pestrá, plnohodnotná a měla by obsahovat potřebné množství tuků, bílkovin a sacharidů, které jsou zdrojem energie pro naše tělo. Kromě luštěnin, obilovin, ovoce a zeleniny by naše výživa měla sestávat také z ořechů.



Proč jíst kešu ořechy?


Kešu ořechy jsou velmi lahodné a lehce stravitelné, a ze všech druhů ořechů obsahují největší množství hořčíku. Blahodárně působí na náš organismus i díky obsahu zinku, železa, vitamínů A, B1, B2, C, E a mononenasycených mastných kyselin, které udržují nízkou hladinu cholesterolu v krvi, podporují tvorbu buněk, jsou účinnou prevencí před vznikem onemocnění srdce, infarktu a angině pectoris.


Jestliže se cítíte velmi unavení, podráždění a vaše nálada se střídá jako počasí, na vině je nejspíš nedostatek magnesia. Konzumace kešu ořechů je fantastickou záležitostí, jejich chuť si oblíbíte a naučíte se je používat do slaných i sladkých pokrmů či jen tak samostatně jako zdravé mlsání na svačinu.


Zařaďte do svého jídelníčku kešu ořechy, jsou přírodní potravinou s vysokým podílem zdraví prospěšných tuků a proteinů napomáhajících k tvorbě svalové hmoty a regeneraci svalů. Kešu oříšky jsou energeticky velice vydatné, proto jsou vhodné k doplnění příjmu kalorií, avšak nic se nemá přehánět :-)



Kešu ořechy lze zakoupit zde


Podpořte nás na Facebooku.

Také by vás mohlo zajímat

Napiš nám

Sleduj nás na sociálních sítích

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon

© 2017-2018 VitalBlog